Masažo terapija ir dažniausios procedūros metu daromos klaidos

masažuoklisIntensyvus kūno masažas gerina savijautą, nuotaiką, gerina kraujotaką, pakelia raumenų tonusą. Jo metu naudojami eteriniai aliejai gydo aromatų galia. Masažai padeda kovoti su skausmu, nerimu, depresija. Ir tai dar ne viskas…. Tačiau neteisingai atliekamas masažas gali sumažinti šios terapijos naudą arba net pakenkti. Tad kokias klaidas darome dažniausiai, kaip jų išvengti?

Ir nuotaikai gerinti, ir organizmui stiprinti

Masažas dažnai naudojamas gerai nuotaikai skatinti. Be to sistemingų judesių bei masažo metu dažnai naudojamų eterinių aliejų dėka aprūpinami kūno audiniai deguonimi. Todėl bet kuris masažuoklis gali padėti kovoti su raumenų skausmu, patempimu, padėti pasiekti stangresnę odą.

Galvos ir kaklo masažas bei jo metu skambanti rami muzika stimuliuoja centrinę nervų sistemą, o tai prisideda prie žmogaus ilgaamžiškumo, teigiamai veikia atmintį ir dėmesingumą.

Geras masažuoklis tik pradžia

Vis dėlto, geras masažuoklis ar masažuotojas gali atlikti tik pusę darbo. Kitą dalį teks nuveikti patiems. Kiekvienas masažas yra lyg atskira procedūra arba ritualas. Jeigu jį atliekate reguliariai, būtinai gerkite mažiausiai po du litrus vandens per dieną. Taip pat masažai nėra trumpalaikis ar vienkartinis triukas. Kai kuriems žmonėms masažų pirmieji rezultatai pasirodo po 15, o kartais net 40 procedūrų. Žinoma, tai nėra pigus malonumas. Tad visuomet geriausia išeitis – masažuoklis namuose. Tačiau net ir tuomet neleiskite, kad procedūros metu Jums trukdytų. Geriausia jeigu išjungtumėte telefoną arba bent jo garsą ir leistumėte sau atsipalaiduoti.

Procedūra prasideda nuo sporto

Nepaisant to ar masažas bus atliekamas namuose, ar keliausite pas profesionalų masažuotoją,

reikia terapiją pradėti nuo atsipalaidavimo ir tempimo pratimų. Apšilkite, suaktyvinkite kraujotaką, giliai įkvėpkite. Kai kurios trenerės primygtinai rekomendauoja „paplasnoti“ lyg paukšteliams, pasukti liemenį, pašokinėti, pašuoliuoti, paminti kojomis. Giliai įkvėpkite ir leisdami rankas į šonus, lėtai iškvėpkite, bandykite sunerti rankas ir ištempti nugarą, lyg katei.

Pasak specialistų, taip suaktyvinami pėdų energiniai taškai, kraujotaka. Masažuotojai siūlo prieš kiekvieną masažą paploti delnais ir taip lyg pabusti. Juk nejučia pradedame šypsotis.

 

 

 

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *