Pastaruoju metu daug kalbama ir rašoma apie revoliuciją. Ketvirtąją pramonės revoliuciją. Buvo pirma, antra, trečia, o dabar – ketvirta. Daroma prielaida, kad drabužiai mergaitėms, berniukams ir suaugusiems netolimoje ateityje bus siuvami kitaip. O gal net nesiuvami? Pabandykime apžvelgti keletą kitų prielaidų. Vienos atrodys realistiškos, kitos galbūt primins fantastinį romaną. Pradedam!

Drabužiai mergaitėms ir berniukams nėra vienodi, o tai lemia skirtingus gamintojams keliamus reikalavimus. Parduotuvėse, pvz pasaulisdelne.lt taip pat atskirta, kurie rūbai yra berniukiški, o kurie mergaitiški. Mąstant apie ateitį hipotezė būtų štai tokia: drabužių spalvos bei formos gali kisti. Kodėl? Todėl, kad laikas nuo laiko atsižvelgiama, jog rožinė – mergaitiška, o mėlyna – berniukiška. Ką gali žinoti, kas bus po šimtmečio ar dar vėliau. Gal bus visuotinai įprasta, kad drabužiai mergaitėms – tik mėlyni, o berniukams – tik rožiniai. Arba rožinė išeis iš mados. Arba visiems labai patiks žalia.

Dabartiniais laikais vis šnekama: didelė sparta, nieko nespėjame, daug reikalų, reikia daryti tą, daryti aną… Dar sakoma: tuzinas darbų, plušam nuo ryto iki vakaro, reikia vienur, reikia kitur… Žodžiu, reikia, reikia, reikia… Tačiau ir įvairūs pramonės procesai palyginti spartūs. Tikėtina, kad ateityje mažiau lekiant bus pagaminama daugiau. Vaikiškų drabužių gamyba veikiausiai bus greitesnė ir paprastesnė.

Jau dabar rūbų įvairovė didžiulė. O praėjus devyniems dešimtmečiams ar pusantro šimto metų pasirinkimas tikriausiai bus dar gausesnis ir lankstesnis. Vaikų neauginantiems žmonėms galbūt negirdėti tokie žodžiai kaip bodžiukai, romperiukai. Metams bėgant naujų žodžių ir naujų drabužių variacijų, ko gero, daugės.

Ar šiuolaikiniai mergaitiškų, berniukiškų ir suaugusiems skirtų drabužių gamintojai išlaikys populiarumą? Ką gali žinoti, gal kai kurie liks tik istorija. Neabejotinai bus kuriama naujų aprangos kompanijų. Nes pasaulis nestovi vietoje, žmonėms gimsta visokių idėjų, atsiranda motyvacijos kurti verslus. Beje, kalbant apie verslą neatsiejama ir rinkodara. Vienu metu veiksmingos rinkodaros, reklamos priemonės vėliau gali neturėti jokios įtakos. Tad kaip ateityje pardavėjai reklamuos drabužius? Klausimas, į kurį sunku atsakyti…

O ar neišblės noras pirkti internetu? Sprendžiant pagal dabartines tendencijas, neturėtų išblėsti. Nes pasiūlymai išties šaunūs, įmanoma sutaupyti (ir net ne truputį). Pirkėjai vertina ne tik mažas kainas, bet ir patogumą. Visgi kažkaip keisis ir tradicinės parduotuvės. Kaip? Parodys ne kas kitas, o laikas. XXI amžių keis XXII, šį XXIII ir t. t.

Turbūt nereikia įtikinėti, jog drabužiai mergaitėms ir berniukams, taip pat ir suaugusiems ateityje gali būti kitokie. Gamybos technologijos, pardavimo būdai ir skirtingi norai, ką dėvėti – tai ir dar daugiau veiksnių lems pokyčius.

Similar Posts