Vidinis SEO – 3 pagrindiniai veiksmai

seoSusikūrėte puslapį? Sveikiname! Tai puiki pradžia, tačiau klientai iš dangaus nenukris. Jie turi jūsų puslapį surasti per paiešką. Aišku, galite užsakyti Google reklamos ir turėsite garantuotą srautą, tačiau ką daryti, jei šiuo metu negalite investuoti kelių šimtų ar tūkstančių į AdWords reklamą? Reikia naudotis kitomis galimybėmis.

Pirmiausia, ką reikia padaryti susikūrus tinklalapį – pradėti tvarkyti vidinį SEO. Apie tai nenorės kalbėti nė vienas SEO paslaugos teikėjas, tačiau papasakosime, ką reikia daryti šiame straipsnyje.

Vidinis SEO, tai savo tinklalapio optimizavimas (pritaikymas) pagal Google reikalavimus ir pageidavimus. Jų pageidavimai gana kuklūs, todėl nėra sudėtinga juos išpildyti. Pirmiausias ir svarbiausias reikalavimas – kad puslapio kodas būtų parašytas tvarkingai, atsižvelgiant į galiojančius standartus. Čia programuotojų darbas, tad su savo puslapio kūrėjais turėtumėte pasikalbėti ir užtikrinti, kad visos HTML klaidos ištaisytos. Nuo čia galima pradėti tvarkytis.

1. SEO elementai

Yra keli SEO elementai, kurių privalote paisyti. Kad puslapį lengviau Google robotai perskaitytų, reikia jiems pateikti puslapio medį – Sitemap.xml failą, kuriame nurodyta, kada reikia jiems užsukti ir ką skaityti pirmiausia. Kitas svarbus SEO elementas – Meta Title. Tai puslapio pavadinimas. Pasirūpinkite, kad jis būtų ne per ilgas ir ne per trumpas, turėtų raktinį žodį arba jo ilgesnę versiją. Pagal tai Google nusprendžia, apie jūsų puslapis. robots.txt failas irgi svarbus, nes jame galite nusakyti, kuriuos puslapius jam skaityti, o kuriuos ne. Visa tai atlikti padės jūsų puslapio kūrėjai.

2. Nuorodų struktūra

Nuorodos į vidinius puslapius turi būti neilgos, tačiau žodiniu pavidalu, o ne visokiais kodais. BLOGAI: jusupuslapis.lt/artid=234?lang=ltu?vhgkr45676. GERAI: jusupuslapis.lt/paslaugos-pavadinimas.html. Sutvarkykite puslapio navigaciją taip, kad iš visų puslapių būtų galima patekti į bet kurį kitą. Aišku, jei nesate milžiniška el. parduotuvė su 1000 kategorijų prekių. Tada prireiks kitų sprendimų, kurių be SEO paslaugų teikėjų geriau nepriimti.

3. Tekstai

Labai svarbu susitvarkyti puslapio tekstus. Čia sklando labai daug stereotipų, kurie apsunkina vidinę SEO optimizaciją. Nereiktų mitais tikėti, bet geriau pamąstyti logiškai. Google aiškiai pasakė – pirmiausiai tekstai turi būti skirti lankytojams, o ne mūsų robotams. Taip tekstus ir organizuokite – orientuokitės į vartotoją, kuris skaitys ir stebėsis, koks šlamštas čia prirašytas. Google robotas nesistebės, bet jis iš jūsų prekių ar paslaugų irgi nepirks… Yra stereotipas, kad tekstas turi būti labai ilgas, kad Google jį pamėgtų. Bobučių plepalai! Teksto turi būti lygiai tiek, kiek reikia sudominti jūsų potencialų klientą ir jį priversti su jumis susisiekti ar pirkti prekę. Čia reikėtų žiūrėti daugiau į teksto skaitymo tendencijas internete, o ne SEO tyrimus (kurie parodo, kad optimaliausias tekstas -1000-1500 žodžių apimties). Tekste nereikia sukišti visų raktinių žodžių ir dar tų su klaidomis. Google puikiai supranta, kur yra linksniai ir gali atskirti, apie ką puslapis. Taip pat žino ir kokias gramatines klaidas žmones naudoja ieškodami, tad “svepli” tekstai nebėra tokie svarbūs. Girdėjote, kad H1 ir H2 teksto paryškinimai yra reikalingi? Taip, tiesa, bet nebūtina į juos kišti raktažodžius ar kitaip persistengti. Vartokite juos tada, kai reikia suformatuoti ilgesnį tekstą – skaitytojas tai įvertins. Tekstas turi būti įdomus ir naudingas žmonėms. Aišku, jis turėtų būti unikaliai parašytas, nekopijuotas, nors Google tam didelio dėmesio irgi nebeskiria.

Taigi, pradėkite dirbti nuo šių trijų punktų. Kai juos susitvarkysite, galėsite pagalvoti, ar tikrai reikalingos brangiai kainuojančios SEO paslaugos. Aišku, stebėkite pozicijas ir pamatysite, kad susitvarkę puslapį jau po poros savaičių pradėsite matyti geresnius rezultatus. Bet to negana…

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *