5 svarbios internetinio marketingo pamokos iš Steve‘o Jobs‘o

Ką bedarydavo Steve‘as Jobs‘as, tai būdavo neprilygstama. Toks šios asmenybės unikalumas, jo veikimo planas, jo produktai, ir visa Apple bendrovė gali daug ko mums pamokyti. Iš tikrųjų ne vien tik technologijų entuziastai ar Apple produktų fanai gali pasimokyti iš jo gyvenimo, tačiau visas pasaulis gali kažką išmokti pritaikant bent kelis esminius patarimus iš Steve‘o Jobs‘o.

steve-jobs-internetinio-marketingo-patarimai

Štai 5 svarbios internetinės rinkodaros pamokos, kurias bet kuris interneto prekiautojas gali išmokti iš Steve‘o Jobs‘o.

Susitelkite tik į vieną dalyką vienu metu

1997 metais, vos po kelių mėnesių, kai jis vėl grįžo į Apple, Jobs‘as sakė, kad vienintelė problema, kodėl Apple negali pasiekti tikros sėkmės yra tai, kad kompanija ir jos kūrybinga komanda yra per daug užsiėmusi su šimtais dalykų tuo pačiu metu. Tai ne tik išsunkia energiją, bet taip pat sumažina kompanijos bendrą produktyvumą.

Interneto verslininkai turėtų suprasti, kad labai svarbu susikoncentruoti į svarbiausias marketingo taktikas. Taigi, paprasčiausiai mąstykite, kas geriausiai tinka Jūsų verslo nišai ir į tai sutelkite visą 100-procentinį dėmesį bei tiesiog sakykite „ne“ visoms kitoms (apgaulingai) naudingoms strategijoms. Kiekviena įmonė yra skirtinga ir ne visos technikos gali veikti Jums.

Vienas paveiksliukas bus veiksmingesnis nei 100 000 žodžių

Steve‘as žinojo šią paprastą paslaptį, todėl Apple visada naudojo daugiau paveiksliukų ir mažiau žodžių savo reklamose. Kad ir kas tai buvo, spausdinta reklaminė medžiaga ankstesniais laikais ar dabartinių laikų elektroninė visuomenės informavimo priemonė, Apple visuomet naudojo mažiau žodžių, o daugiau paveiksliukų ir vaizdinės medžiagos. Kodėl? Paveiksliukai turi daugiau tiesioginės įtakos ir reikalauja mažiau pastangų iš savo žiūrovų.

Čia pagrindinis dalykas, kurį reikia žinoti yra tai, kad internetinio marketingo pastangos yra veiksmingesnės, kai strategijose yra naudojama daugiau informacinių grafikų (infografikų), vaizdinės rinkodaros ir kitų strategijų, kurios yra lengvesnės žiūrovams įsisavinti ir labiau plinta natūraliais būdais (t.y. daugiau jomis dalinamasi).

Sukurkite naujovių kultūrą

Vieną kartą Steve‘as pasakė: „Buvimas turtingiausiu žmogumi kapinėse nieko man nereiškia. Tačiau prieš einant miegoti, žinojimas, kad padarėme kažką nuostabaus, štai kas man svarbu.“ Jis visada tikėjo novatoriškumo ir skatino to savo komandos narius.

Sukurkite naujovišką požiūrį apie savo SEO strategijų ir internetinio marketingo idėjas. Išbandykite naujas technologijas, daug tyrinėkite ir leiskite pasireikšti savo paties rinkodaros stiliui. Sukurkite geresnį ir unikalų turinį, nenaudokite banalaus turinių ir nuvalkiotų idėjų. Nesiųskite nuorodų į prastas reklamines svetaines, ieškokite naujesnių ir geresnių svetainių savo nišoje. Metodų kopijavimas gali teikti naudos tik kurį laiką, tačiau galų gale jie žlugs. Nauja strategija gali būti Jūsų išgelbėtoja.

Niekada nepamirškite – laikas nelaukia

Jobs‘as mirė būdamas jaunas, jam buvo tiktai 56. Jis visada kalbėjo su kitais apie ankstyvą mirtį ir skubėjo sukurti naujus, novatoriškus produktus. Jis buvo apsėstas dėl darymo greičio ir taip jis veikė. Gan per trumpą laiką, jis sukėlė technologijų revoliuciją toli gražu anksčiau nei kitos įmonės galėjo pagalvoti apie kažką panašaus. Susitelkite į savo marketingo planą ir dirbkite greitai, kad padarytumėte ilgalaikes permainas ir taptumėte savo pramonės šakos lyderiu, o ne sekėju.

Mokykitės iš klientų

Steve‘as žinojo, kad rinkodaros ekspertai nėra linkę dirbti kartu su savo klientų norais. Štai dėl ko jis suprato klientų apklausos svarbą ir visada fokusavosi į žinojimą, kokio produkto jo klientai iš tikrųjų nori. Štai dėl ko žmonėms patinka iPhone‘ai ir iPad‘ai. Apklauskite savo klientus ir nuspręskite, ką Jūsų auditorija nori matyti, tuomet pritaikykite šias žinias savo rinkodaros pastangoms.

Vadovaukitės šiomis internetinio marketingo pamokomis realiame pasaulyje, įtraukiant ir savo klientus visame pasaulyje, siekiant tikros sėkmės.

Patiko turinys? Pasidalinkite juo socialiniuose tinkluose.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *