4 būdai, kad klientai paspaustų Jūsų naujienlaiškius

Jeigu norite būti sėkmingai pardavinėti elektroniniais laiškais, būtina, kad prenumeratoriai paspaustų ant Jūsų žinutės. Šiaip ar taip, jeigu auditorija nenori atidaryti Jūsų elektroninių laiškų, vis tiek išlieka galimybė, kad jie imsis veiksmų svetainėje ir nupirks Jūsų produktus ar paslaugas.

naujienlaiskiu-rasymas

Tačiau, kaip padaryti, kad jie norėtų atidaryti Jūsų naujienlaiškius? Čia yra keturi svarbiausi būdai, kaip „padailinti“ savo elektroninio marketingo laiškus ir paskatinti skaitytojus juos atversti.

1. Spręskite problemą

Jeigu žinotumėte, kad marketingo naujienlaiškis galėtų išspręsti Jūsų problemą, ar užsiprenumeruotumėte jį? Jeigu siuntėjas išaiškintų Jūsų lūkesčius ir prižadėtų, kad kiekvienas elektroninis laiškas ves Jus vis arčiau problemos sprendimo būdo, ar atidarytumėte jo žinutę?

Leiskite skaitytojams gauti tokią informaciją, kurios jam reikia, kuri padėtų išspręsti jo problemas, ar greitai gauti pačią naujausią informaciją.

2. Sutaupykite jiems pinigų

Grupinių apsipirkimų ir kitų pasiūlymų naujienlaiškiai sparčiai plinta, kadangi jie prenumeratoriams siūlo galimybę sutaupyti. Žinoma, turime išleisti pinigų, kad sutaupytume, tačiau gali skambėti labai viliojančiai 50% nuolaidos pasiūlymas vakarienei tame restorane, kuriame jau seniai norėjote pavakarieniauti, arba 60% nuolaida kremui, kurį jau seniai pabaigėte naudoti, tačiau jis yra per brangus pirkti pilna kaina.

Panašiai ir kiti pardavėjai savo temos eilutėje dažnai naudoja tokius žodžius, kaip „nemokamai“, „sutaupykite“, „išpardavimas“ ir „nemokamas siuntimas“. Daugybė žmonių išsaugoja tokius el. laiškus savo pašto dėžutėje kitam kartui, kai ruošis apsipirkinėti parduotuvėje ar internete.

Savo internetinio marketingo naujienlaiškiuose išbandykite keletą skirtingų pasiūlymo variantų. Kartais nemokamas siuntimas gali būti efektyvesnis nei tam tikra nuolaida. Išbandykite kelis variantus, kad sužinotumėte, kas geriausiai tinka Jūsų auditorijai.

3. Pamokykite juos

Kai kurie vadovaujasi „visada mokykis“ šūkiu. Norint patobulinti savo įgūdžiams, mes skaitome verslo ar prekybos žurnalus ar laikraščius, arba užsirašome į tam tikrus kursus. Dauguma pardavėjų išnaudoja šiuos norus tapti protingesniais siuntinėjant el. laiškus su pažadu tai padaryti.

Jeigu Jūsų naujienlaiškis turi parduoti, pamėginkite tai „įmaišyti“ kitą kartą. Nepardavinėkite, o tik informuokite. Tokių naujienlaiškių siuntimas turi daug geresnį konversijos rodiklį.

4. Pralinksminkite juos

Kai kurie naujienlaiškiai turi linksmų detalių mėginant padidinti skaitytojų ir pardavimų skaičių. Įtraukite į savo naujienlaiškį linksmą vaizdo medžiagą, ir galimai padidės ne tik peržiūrų ir pasidalinimo skaičius, bet ir naujų naujienlaiškių prenumeratorių kiekis.

Nesunkiai galima sukurti naujienlaiškį, kuris kartu linksmins skaitytojus ir saugos jų pinigus, arba tokį, kuris išmokys juos naujų dalykų ir sutaupys jiems laiko. Tačiau dauguma naujienlaiškių fokusuojasi tik į vieną iš šių keturių temų.

Peržiūrėkite savo paskutinę elektroninio marketingo žinutę. Ar galite nustatyti dėl kurių iš čia išvardintų priežasčių prenumeratoriai skaito Jūsų naujienlaiškius? Jeigu ne, tuomet tikriausiai turite atidžiai peržiūrėti savo metodus.

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *