10 patarimų, kaip parašyti geresnį internetinio marketingo turinį

Tradiciškai, pardavėjai parduoda siunčiant savo informaciją žmonėms. Jie gamina brošiūras, siunčia tiesioginius ar elektroninius laiškus, arba patalpina reklamą tam skirtose vietose. Tai žinoma, kaip žmonių „spaudimas“. Tuo pardavėjai pradeda bendravimą.

internetinis-marketingas

Internete daugelis kontaktų yra „traukiami“. Žmonės užeina į Jūsų svetainę dėl tam tikros informacijos bei taip pradeda pokalbį. O Jūs esate priverstas bendrauti – Jūs turite patenkinti jų informacijos troškimą ir įtikinant potencialius klientus pirkti.

Štai keletas dalykų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį kuriant savo reklaminį turinį internete:

  1. Pardavėjai dažnai galvoja, kaip pritraukti žmones. Internete, svarbiausia yra neatstumti žmonių.
  2. Turite vos 10 sekundžių įrodyti lankytojams, kad Jūsų svetainė verta jų nuoseklesnės apžiūros. Neseniai atliktas Microsoft tyrimas parodė, kad pirmosios 10 sekundžių yra gyvybiškai svarbios Jūsų svetainei, kuomet lankytojas nusprendžia pasilikti jame ar reikiamos informacijos ieškoti kitur.
  3. Skaitymas yra pirmutinis veiksmas, kurį žmogus atlieka svetainėje. Tačiau daugelis žmonių siekia skaityti kiek įmanoma mažiau toje svetainėje, į kurią užėjo.
  4. Lankytojai užeina į svetaines norėdami patenkinti savo tikslus, atlikti užduotis, gauti atsakymus į rūpimus klausimus. Pagalvokite apie savo paties skaitymo įpročius. Dažniausiai žmogus ieško kažko specifinio.
  5. Imkitės iniciatyvos turinio marketinge ir suteikiate lankytojams faktinę informaciją kaip tik įmanoma greičiau ir paprasčiau. Kadangi internetiniai lankytojai yra orientuoti į tikslą, jie nenori būti trukdomi netinkama informacija.
  6. Geras internetinio marketingo rašymas yra lyg pokalbis. Pagalvokite, kokių klausimų Jūsų skaitytojai galėtų klausti, ir atsakykite į juos savo tekste. Naudokite trumpus sakinius, ir perteikite tai šnekamosios kalbos stiliumi. Parodykite, kad esate tikras asmuo, o Jūsų organizacijoje yra daugiau žmonių.
  7. Internete vienu metu galite būti tiek neformalus, tiek ir profesionalus. Neformalus rašymas nėra nemandagu ir kvaila. Tai toks rašymas, kad skubantys žmonės galėtų lengvai suprasti Jūsų turinį.
  8. Kai rašote internetinį turinį, naudokite paprastus žodžius, aktyvius veiksmažodžius, ir reikšmingas aplinkybes (pažymimuosius žodžius).
  9. Kai rašysite naudojant paprastus terminus, Jūsų svetainė darys nuostabią paslaugą užsiėmusiems žmonėms, nekantriems skaitytojams, pagyvenusiems lankytojams, ir žmonėms, kurie turi prastus raštingumo įgūdžius (ar esate kada nors girdėję, kad kas nors skųstųsi, jog svetainės rašymo stilius yra per daug lengvas?).
  10. Jeigu vartotojas negali rasti tai ko jam reikia Jūsų svetainėje, jis paprasčiausiai ras tą informaciją kur nors kitur.

Internetinis marketingas ir reklama internete labai svarbus veiksnys verslo perspektyvoms. Norint pritraukti lankytojus, pateikite jiems kuo aiškesnį ir greitesnį atsakymą į jiems rūpimus klausimus. Atminkite, kad sėkmė slypi paprastume.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *