Kokios yra sėkmingo marketingo paslaptys ?

Marketingas

 

Jei norite savo smulkų verslą paversti dideliu, šios šešiolika nuostatų Jums tikrai naudingos. Kai šios nuostatos taps Jūsų marketinginio požiūrio dalimi,  užtikrintai įgysite didelį pranašumą prieš tuos, kurie šio pagrindo neturi. Šias nuostatas galima apibendrinti šešiolika žodžių: pasiryžimas, investavimas,  nuoseklumas, įvairumas, pasitikėjimas, kantrumas, patogumas, stebinimas, tęstinumas, vertinimas, susidomėjimas, turiningumas, priklausomumas, apsiginklavimas, sutikimas, vystymas.

  1. Turite būti pasiryžę vystyti savo marketingo programą.
  2. Galvokite apie savo programą kaip apie investiciją.
  3. Žiūrėkite, kad Jūsų programa būtų nuosekli.
  4. Priverskite Jūsų potencialius klientus pasitikėti Jūsų įmone.
  5. Kantriai vykdykite įsipareigojimus.
  6. Supraskite, kad marketingas yra priemonių įvairovė.
  7. Suvokite, jog pelnas gaunamas tik pardavus prekę ar paslaugą.
  8. Siekite organizuoti savo darbą taip, kad būtų patogu klientui.
  9. Stenkitės, kad Jūsų marketingas stebintų.
  10. Vertinkite pasirinktų priemonių veiksmingumą.
  11. Domėkitės potencialiais ir esamais klientais – palaikykite su jais grįžtamąjį ryšį.
  12. Išmokite būti priklausomi nuo kitų verslų, ir pastaruosius pririškite prie savojo verslo.
  13. Būkite apsiginklavę partizaninio marketingo technologijomis.
  14. Marketingo priemonėmis siekite kliento sutikimo gauti daugiau informacijos.   Vėliau šį sutikimą turi pavykti išplėskite iki  pardavimo.
  15. Pardavinėkite pasiūlymo turinį, o ne stilių, t y kepsnį, o ne riebalų čirškėjimą, – žmonės per daug išrankūs, kad pirktų pastarąjį.
  16. Sukūrę stiprią marketingo programą galvokite, kaip ją vystyti, o ne miegokite ant laurų.

Pasiryžimas

Kas lemia marketingo veiksmingumą? Jei ieškote vieno žodžio atsakymo, tai – pasiryžimas. Pasiryžimas dar stebuklus: verslą sėkmingu, santuoką laiminga.

Iš pradžių niekas negali pasakyti ar marketingo planas yra geras ar blogas. Reikia tenkintis nebrangaus patikrinimo rezultatais, pasikliauti savo intuicija arba patarimais žmonių, kuriais pasitikime. Kai įtikėsime savo planu, savo tikėjimą turėsime paremti kantrybe. Kantrybė ir yra pasiryžimas.

Sukurkite sumanų planą ir laikykitės jo iki pastebėsite teigiamą poveikį. Kiek ilgai reikės laukti ? Jei pasiseks – tris mėnesius. Gal šešis. Gal net metus. Tačiau per pirmąsias šešiasdešimt dienų niekada nesuprasite, ar planas yra veiksmingas ar ne. Pasiryžimas yra tiesiogiai susijęs su laiku. Idant išvengtumėte nesusipratimo – kiekvienąkart išleidę reklamą ir nesulaukę norimos reakcijos, prisiminkite šiuos teiginius

  1. Pirmą kartą pažvelgęs į skelbimą, žmogus jo nemato.
  2. Antrą kartą – nepastebi.
  3. Trečią kartą – suvokia jo buvimą.
  4. Ketvirtą kartą – prisimena kažkur jį matęs.
  5. Penktą kartą – perskaito skelbimą.
  6. Šeštą kartą – atkreipia dėmesį.
  7. Septintą kartą – perskaito ir sušunka: “O Dieve!”
  8. Aštuntą kartą taria – “ir vėl ta nesąmonė!”
  9. Devintą kartą – pagalvoja, ar kas nors iš to išeitų.
  10. Dešimtą kartą – klausia kaimyno, ar jis tai išbandė.
  11. Vienuoliktą kartą – stebisi, kaip reklamuotojui ši kampanija atsiperka.
  12. Dvyliktą kartą – pagalvoja, kad reklamuojamas daiktas turbūt yra geras.
  13. Tryliktą kartą – pamano, kad gal ir verta tai išbandyti.
  14. Keturioliktą kartą – prisimena, kad seniai norėjo tokio daikto.
  15. Penkioliktą kartą – susinervina, nes daiktas / paslauga brangi ir negali jo nusipirkti.
  16. Šešioliktą kartą – galvoja, kad tikrai jį įsigys.
  17. Septynioliktą kartą – įtraukia  reklamuojamą daiktą į pirkinių sąrašą.
  18.  Aštuonioliktą kartą – ima keikti savo materialinę padėtį.
  19. Devynioliktą kartą – atidžiai suskaičiuoja pinigus.
  20. Dvidešimtą kartą – įsigyja daiktą arba tai padaryti liepia žmonai (vyrui).

Investavimas

Marketingas ir reklama turėtų būti laikomos konservatyviosiomis investicijomis. Šios priemonės nedaro stebuklų, nepateikia jokių magiškų formulių, nežada akimirksniu užtikrinamos sėkmės. Marketingo poveikis pasireiškia lėtu, bet pastoviu prekybos apimčių augimu. Negalima tikėtis, kad marketingas jas staiga padvigubins. Iš marketing negalima tikėtis daugiau nei jis gali. Galimybės čia ribotos – tai reikia suvokti.

Nuoseklumas

Neišnykite iš visuomenės akiračio ilgesniam laikui. Norėdami pasiūlyti rinkai savo prekes ar paslaugas, būkite pasiruošę skleisti informaciją nuosekliai. Nuoseklumas reiškia ir reguliarumą.  Kuo daugiau nuoseklumo, tuo bus geresnis žinomumas. O geresnis žinomumas  – duoda daugiau pasitikėjimo, o pasitikėjimas reiškia pardavimą. Jei Jūsų  prekės ar paslaugos pakankamai kokybiškos, Jūsų tikėjimas tuo, ką darote, trauks klientus labiau nei bet kuri kita marketingo priemonė.

Pasitikėjimas

Pasitikėjimas yra labai svarbus. Svarbesnis net už kokybę, pasirinkimą, kainą ar aptarnavimą. Pasitikėjimas bus Jūsų sąjungininkas. O ryžtas, įrodytas nuosekliu marketingu, sukurs pasitikėjimą.

Kantrumas

Tai geriausias sąjungininkas, kurio  tikai prireiks kiekviename versle.

Įvairumas

Priemonių įvairovė nulemia daug didesnį pelną, nei ji pati tikėjosi. Kuo platesnis Jūsų marketingo spektras, tuo platesnė Jūsų šypsena pamačius finansines ataskaitas.

Tęstinumas

Marketingas, kuris toliau yra vykdomas po prekės ar paslaugos pardavimo proceso baigties, garantuoja pelną. Parduoti prekę ar paslaugą naujam klientui kainuoja šešis kartus daugiau nei jau įgytam.

Patogumas

Vieta, darbo laikas, atsiskaitymo būdas, aptarnavimas, pasiekiamumas telefonu, elektroniniu paštu, profesionali konsultacija, prekių pristatymo budai. Visa tai susiveda į patogumą vartotojui.

Stebinimas

Gamyklinės kainos – žemos kainos, išskirtinis dizainas – nuostabos elementas marketingo procese patraukia klientų dėmesį.

Vertinimas

Marketingo priemonių efektyvumas turi būti vertinamas. Vertinant priemones – atsirenkamos tik efektyvios priemonės.

Susidomėjimas

Nuolat palaikomas grįžtamasis ryšys. Siunčiami elektroniniai laiškai, kviečiama į išpardavimus, pasiūlomos ypatingos naujienos. Klientai įrodo savo susidomėjimą keletą kartų per metus sugrįždami į parduotuvę, rekomenduodami ją savo draugams, rašydami padėkos laiškus, pildydami anketas.

Priklausomumas

Kuo didesnė priklausomybė – tuo didesnis pelnas. Daugelis mažų įmonių savininko laiko save nepriklausomais, tačiau marketingo partizanai žino, kad sėkmę lemia bendradarbiavimas komandoje, o ne šiurkštus individualizmas.

Apsiginklavimas

Puiki ginkluotė yra kompiuteris, matomumas internete, mobilusis telefonas,  pažangiausios technologijos.

Sutikimas

Gera reklama ir geras marketingas yra tas, kuris siekia gauti asmens sutikimą, kad Jūs būtumėte išklausytas. Jums teliks išplėtoti gautą sutikimą ir parduoti prekę. Daugybė interneto svetainių visame pasaulyje siekia gauti lankytojų sutikimą ir tol jį plėtoti, kol pavyks užbaigti sandorį.

Turiningumas

Dabar vartotojai yra sumanesni nei kada nors anksčiau. Jų neapžavėsite specialiaisiais efektais ir fokusais. Jie žino, kuo išorė skiriasi nuo turinio. Net jei susižavi išore, kreditines korteles išsitraukia ar čekius pasirašo tik įvertinę turinį. Jų širdis ir pinigines užkariaus tik pasiūlymo esmė.

Vystymas

Konkurentai tampa gudresni kiekvieną dieną. Todėl marketinginę ataką reikia vystyti.

Moralas – marketingo planą tvirtinkite tik tada, kai busite tvirtai pasirengę jį nuosekliai vykdyti. Netvirtinkite, kol nebusite pasiryžę investuoti į jį reikiamų lėšų. Nepradėkite įgyvendinti, kol nebūsite pasiryžę laikytis numatyto marketingo plano iki galo. Tai nereiškia, kad negalima nieko keisti, bet pakeitimai privalo būti nuoseklūs.

  • Jūsų užduotis – priversti būsimus klientus pasitikėti jumis;
  • Jūsų slaptas ginklas – pasiryžimas savo planą įgyvendinti.
  • Jūsų savybė – kantrybė;
  • Jūsų marketingas – tai priemonių įvairovė;
  • Jūsų stilius – nuoseklumo dvasia;
  • Jūsų finansai – išmintingos investicijos į marketingą;
  • Jūsų energija – ir prieš prekės ar pardavimą, ir po jo;
  • Jūsų darbo organizavimas – patogus klientams;
  • Jūsų kūrybingumo pasireiškimas – stebinantis klientus;
  • Jūsų keistoka, bet išskirtinai pelninga veikla – vertinimas, kas yra jūsų klientai ir iš kur jie sužino apie jus;
  • Jūsų santykiai su klientais – abipusis susidomėjimas;
  • Jūsų santykiai su kitomis įmonėmis – abipusiai pelninga tarpusavio priklausomybė;
  • Jūsų marketingo priemonių arsenalai – įvairūs partizaninio marketingo ginklai – techninė įranga, kuria paprasta naudotis.
  • Jūsų marketingo tikslas – gauti esamų ir potencialių ir potencialių klientų       sutikimą pateikti daugiau marketingo medžiagos ar informacijos.
  • Priežastis dėl kurios lankosi jūsų interneto svetainėje ar parduotuvėje – išmoningai atsinaujinantis turinys, papildantis geromis, jų vaizduotę kaitinančiomis idėjomis.
  • Jūsų nuolatinė ir niekuomet nesibaigianti užduotis – puoselėti marketingo priemonių arsenalą, samprataą ir meistriškumą.

Tai yra svarbiausios marketingo paslaptys, kurių laikantis galima tikėtis atrasti kelią į sėkmę.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *