LamestaInternetas neatpažįstamai pakeitė pasaulį. Tai ne tik neaprėpiami informacijos srautai, bet ir neįtikėtinos galimybės. Ypač verslui. Ne veltui sakoma: „Jei tavęs nėra internete, vadinasi, nėra niekur.“ O jei esi virtualybėje, tuomet sėkmė ranka pasiekiama.

                  Manote, kad pakanka atidaryti parduotuvę kur nors mieste ir pirkėjai pradės traukti pas jus būriu? Viskas, žinoma, priklauso nuo daugybės faktorių, tokių kaip geografinė padėtis, parduodamos prekės ar konkurentų veikla. Tačiau bet kuriuo atveju prie sėkmės prisideda internetas. Tiksliau – tinklalapis. Būtent pastaroji priemonė gali padidinti pardavimus. Skeptikams, kurie įsivaizduoja tik simbolinį pelno prieaugį, reikėtų pateikti skaičius, kurie įspūdingi, bet realūs: net ir toms parduotuvėms, kurios neprekiauja internetu, tinklalapis padeda pardavimus padvigubinti. Na, o tai jau ženklus rodiklis, reikšmingas tiek smulkiam, tiek stambiam verslui. Puikus šiandieninis pavyzdys – rūbų parduotuvės Lamesta. Tokių yra dvi (Vilniuje ir Kaune). Dėl puikaus kainos ir kokybės santykių Lamesta surado savo pirkėjų ratą, tačiau tikroji sėkmė aplankė tik sukūrus reprezentacinę svetainę. Manote, kad lankytojų srautas padidėjo dvigubai? Trigubai? Ne, skaičiai dar įspūdingesni – keturgubai. Tai galima vadinti sėkmės istorija, tačiau labiau norėtųsi šį pavyzdį pakrikštyti kaip tinkama priemone pasiektą tinkamą rezultatą.

                  Kelis kartus daugiau pirkėjų reiškia daugybę naujų galimybių. Pakyla pajamų (o kartu ir pelno) rodikliai. Daugiau asmenų ima skleisti vadinamąją word of mouth reklamą. T.y. perduoda savo įspūdžius, atsiliepimus draugams bei artimiesiems. Na, o dalis pastarųjų tampa naujais klientais. Tęsiant kalbą apie pelną, nesunkiai suvokiama, jog laikui bėgant taip atsiranda galimybė plėsti verslą. Tad didėja parduotuvių skaičius, plečiamos veiklos kryptys. Žinoma, didesnis pelnas leidžia naudoti modernesnes technologijas, taip užtikrinant ne tik aukštesnę prekių kokybę, bet ir patogesnį aptarnavimą. Pastarieji faktoriai vėlgi suburia klientų ratą. Dėl visų šių dalykų internetinė svetainė itin vertinama. Jau minėtoji Lamesta, pardavinėjanti dailius rūbus vyrams ir moterims, yra vienas iš pavyzdžių, kad nauda ne tariama, o tikra. O mitas, kad svetainė reikalinga tik elektroninei parduotuvei, sugriaunamas.

                  Labai vertinamas internetinės svetainės privalumas – lengvas įmonės suradimas. Šiais laikais esame įpratę bet ko ieškoti Google. Jei ten nėra įmonės tinklalapio, praleidžiama daugybė šansų. Kad ir kokios geros kokybės prekės guli lentynose, nesiskelbiant internete jų nepavyks taip paprastai parduoti. Negana to, dažniausiai būsimi klientai ieško tik pirmajame paieškos sistemos puslapyje. Tai reiškia, jog didžiausios galimybės aplanko tas įmones, kurių tinklalapiai geriausiai optimizuoti. Vadinamasis iškėlimas – tai SEO specialistų darbas, apie kurį čia nerašysime, nes tam prireiktų atskiro straipsnio.

                  Internetas taip pat yra palanki terpė bendrauti (ir bendradarbiauti). Užklausa svetainėje gali būti naujo pirkėjo pakvietimas užeiti ir įsigyti jam aktualią prekę. Be to, puslapio dizainas, turinys, įkeltos nuotraukos – puiki reprezentacija. Išvengiama dalies išlaidų už reklamą ir labai efektyviai formuojamas įmonės veidas. Na, o jei sukuriama ir elektroninė parduotuvė, atrandama dar daugiau pirkėjų.

                  Kaip matoma, internetinė svetainė verslui yra ne tik naudinga, bet ir būtina. Ji atlieka reprezentacinę funkciją, taip pat prikviečia naujų klientų ir netgi apsaugo nuo per didelių išlaidų. Ne mažiau svarbi ir įmonės socializacija. Mūsų minėtam pavyzdžiui – UAB Lamesta paklausė spcialistų patarimo ir su savo klinetais bendrauja socialinių tinklų dėka:

Lamesta Facebook, Lamesta Twitter, Lamesta LinkedIn, Lamesta youtube
Lamesta rezultatus pakartoti gali kiekvienas, suvokiantis tinklalapio nešamą naudą ir besikreipiantis į profesionalus, kurie sukurtų šį trampliną į geresnę ateitį.

 

Similar Posts